剛剛玩電腦玩到一半 想說換個姿勢腳才不會麻.. 結果一動..X勒..右腳抽筋了.. 好不容易拉筋拉完 腳好了.. 過一陣子.. 想說起身放安全帽.. (丟在床上XD) 一起身.. X...換左腳抽筋... 一樣..照老方法拉筋.. 想說感 ...