最近我很想牽台鵝來騎...我想應該是下個月吧!!大家覺得新鵝跟舊鵝會比較想牽哪台啊?? 我比較想牽舊鵝因為比較便宜!!但是又覺得新鵝比舊鵝還要方便!!例如..新鵝可以直接開油箱阿之類的...大家覺得呢?? ...