12月31號星期1晚上6點多..我下班 像往常一樣...騎在北新路上.... 因為晚上和朋友有約..就騎很快... 看到前方有一台紅牌重機...拉轉又沖超快....因為一堆車....我超過他了... 過沒多久..他就跑到我左邊拉轉...我加油 ...