最近幾星期.....小弟發現我發動引擎後.....後輪 轉速都會偏高...(我沒吹油門)....然後按後煞車... 轉速停了..放掉...又開始偏高....每次架中住...發動...都要先煞車..才能把中住用下來.. 不然會聽到後輪與地面摩擦的 ...